Beszámolók

Szenior Fitness Egyesület 2018.évi munkatervének végrehajtása, az év beszámolója.

Összejöveteleink a Petőfi telepi Művelődési Ház kiállító termében kéthetenként, szerdai napon 14-16 óráig és külső területeken történtek.

Január hónapot Új év köszöntésével kezdtük, majd gurító teke versenyt rendeztünk.

Vendégségben voltunk a Szépkorúak Egyesületének pótszilveszterén.

Új évi koncerten voltunk a Pt. Művelődési Ház szervezésében. Fotó kiállítást látogattunk a Hangos könyvtárban.

Február elején szintén a művelődési ház Böllérnapi rendezvényén vettünk részt. Majd a Szentmihálytelki nyugdíjasok meghívására baráti találkozón voltunk.

Elutaztunk Kecskemétre a Seuso-kincsek kiálltására.Darts versenyt rendeztünk a Las Vegas játékteremben. Farsangi bálat rendeztünk. A Senior Center által szervezett nyugdíjas bálon voltunk.

Március 8. Nőnapot ünnepeltünk a Tápai Batyu Vendéglőben. A Center által szervezett központi Nőnapi ünnepségen is részt vettünk az Ifjúsági Házban.

Képviselői támogatással megépült a Bocsa pálya, melynek átadása ünnepélyesen megtörtént. Kellemes hangulatban flekken sütöttünk.

Megtartottuk Közgyűlésünket.

A hónap végén Múzeum látogatást tettünk.

Április hónap tréfákkal, kártya partival indult. Bocsáztunk. Baráti találkozóra mentünk a Domaszéki Jázmin Nyugdíjas Klub meghívására. Tagjaink névnapját ünnepeltük.

Május 1-t a Záportónál ünnepeltük a Center szervezésében. Bocsáztunk. Városi sétát szerveztünk a Bertalan Híd, Rotary Sétány,Tisza-Maros torkolat területére.

Június elején Siófokra utaztunk egy hétre. Szállásunkról elutaztunk Tihanyba és Badacsonyba. Részt vettünk a Szív Napja rendezvényen. A Tavaszi Forgatag ez évi rendezvénye a Tisza magas vízállása miatt elmaradt. A Csepp a Tengerben étteremben találkoztunk baráti klubokkal.

Félévzárónkon bográcsos ételt fogyasztottunk.

Július 14. a Szépkorúak 40. éves évfordulóját ünnepeltük.

Kapcsolatépítés céllal Mohácsra utaztunk Aratónapra, melyet a Mohácsi Polgárok Olvasóköre rendezett.

Augusztusban megünnepeltük a névnapokat. A hónap végén a NYOSZ által rendezett országos nyugdíjas találkozón voltunk Budapesten.

Szeptember a Halfesztivállal kezdődött. Megrendeztük V. Egészség és Sportnapunkat. A nap kellemesen telt a baráti klubok részvételével.

Szeptember 14-16 között észak Magyarországi kirándulásra mentünk Kassa és Rozsnyó érintésével. Meghívást kaptunk a Csanyteleki Nyugdíjas Egyesület baráti találkozójára. A Talentum Alapítvány meghívására az V. Civil Piac rendezvényen vettünk részt.

Az egyesület tagsága a megalakulásunk 10 éves évfordulója alkalmából kirándult az Idősügyi Tanács támogatásával.

Októberben megünnepeltük az Idősek Világnapját az egyesületben és a központi rendezvényen is.

Tekéztünk. Fürdő kiránduláson voltunk.

Novemberben Névnapokat ünnepeltünk. Előkészítettük a 10 éves évfordulónk megünneplését.

December 5. a hagyományhoz hűen zsákba Mikulást játszottunk.

8.-n baráti klubok részvételével megünnepeltük megalakulásunk 10. évfordulóját. A rendezvény a Petőfi telepi óvodások műsorával kezdődött, majd az egyesület öt tagjának szereplésével eljátszottuk viccesen a tíz év múlását. A tíz év eseményeiről az elnök tartott összefoglalót, melyet a háttérben kivetítőn is láthattak a vendégek. Az ebéd és a 70 szeletes torta elfogyasztása után a zenés mulatság következett.

Karácsonyi ünnepségünket részben a Centerben, részben foglalkozás keretében ünnepeltük meg.

Foglalkozásainkon aktuális témákat dolgoztunk fel.